De klachtenregeleling

Heb je een klacht over de dagbesteding? Hieronder zie je te doorlopen stappen!

Wanneer er een klacht is over de zorgboerderij, zijn er verschillende mogelijkheden om met deze klacht om te gaan.

1. Je stuurt een maillje naar info@alpcabreak.nl, er zal binnen 1 week gereageerd worden.

of

1. Je bespreekt de klacht met de eigenaresse (neem eventueel iemand mee mochten je dat prettig vinden).


 

2. Neem contact op met het extern vertrouwenspersoon.
De vertrouwenspersoon zal samen met jou het probleem doornemen, telefoonnummer is op te vragen wanneer stap 1 is doorlopen. Dit is mogelijk zonder melding bij de begeleider / zorgverlener).

 

3. Stuur een brief naar de landelijke klachtencommissie,
vermeld in de brief:

       
Jouw naam, adres, telefoonnummer en dat van je
wettelijke vertegenwoordiger of van diegene die je helpt bij het maken van de
brief;

       
 De naam,
adres en telefoonnummer van de zorgboerderij en de persoon over wie je een
klacht indient;

       
Een zo’n uitgebreid mogelijke beschrijving van
de gebeurtenis waarover je een klacht hebt;

       
De reden waarom je hier een klacht over hebt;

       
Een beschrijving over wat je al hebt ondernomen
om tot een oplossing van de klacht te komen;

Stuur je brief naar:

Klachtencommissie Landbouw en zorg

p/a Federatie Landbouw en Zorg

Postbus 54

3780 BB Voorhuizen

De landelijke klachtencommissie gaat de klacht dan
onderzoeken. 

Winkelwagen